Dobrodošli na spletni strani  www.tejka.si

Spletno trgovino www.tejka.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) upravlja Teja Kodre (v nadaljevanju: prodajalec).

Vsi podatki na spletni strani in slike izdelkov so zgolj informativne narave. Pri objavljenih slikah izdelkov in izdelkih v živo lahko pride do manjšega odstopanja v barvah zaradi svetlobe pri slikanju in obdelave slik.

Vsi elementi spletne strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP) in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega obvestila in pisnega soglasja Teje Kodre.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).


0. PODATKI O PRODAJALCU

Naziv: Neovintage by tejka.si, Teja Kodre, odd
Naslov: Branik 159, 5295 Branik
E-pošta: kodreteja@gmail.com
Telefon: 040 739 230
Prodajalec NI zavezanec za DDV.

1. BISTVENE ZNAČILNOSTI BLAGA in DOSTOPNOST IZDELKOV


Bistvene značilnosti
MATERIAL: Material iz katerega je izdelek narejen je opisan pri opisu izdelka.

PRANJE, LIKANJE: Nahrbtnike in torbe se lahko pere ročno ali strojno pri 30 stropinjah, brez namakanja z blagim detergentom. Dovoljeno je likanje in sicer na eno do dve pikici. Podloga, ki je sešita znotraj je že predhodno oprana.

Dostopnost izdelkov
Vsi izdelki, ki so trenutno objavljeni v spletni trgovini, so na zalogi in so dobavljivi takoj. Po dogovoru jih  prodajalec pošlje priporočeno po pošti in so pri kupcu običajno naslednji delovni dan, a le v primeru, da je nakazilo na računu prodajalca vidno do 14. ure.


2. CENE

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in ne vključujejo DDV-ja.
Pri rednih cenah si prodajalec pridružuje pravico do njihovega spreminjanja. V primeru, da se cena izdelka spremeni v času, ko je kupec že opravil nakup ali med obdelavo naročila, velja da kupec plača ceno, ki je navedena v trenutku naročila. Akcijske cene izdelkov so dodatno in jasno označene. V navedenih cenah ob unikatnih izdelkih v spletni trgovini tejka.si niso všteti stroški pošiljanja.


Izdaja računa
Kupec je pred oddajo naročila dolžan preveriti pravilnost podatkov, nato mu prodajalec skupaj z naročenimi izdelki pošlje tudi original račun. Na računu so navedeni naročeni unikatni izdelki s cenami, ter vsi ostali stroški v zvezi z nakupom.

3. PLAČILNI POGOJI in NAČIN PLAČILA


Po POVZETJU
Pri plačilu po povzetju bo vaš paket posredovan v najkrajšem možnem času, znesek pa boste poravnali poštnemu uslužbencu. Če vas takrat ne bo doma, vam bodo pustili obvestilo o prispelem paketu.
Pomembno: pri plačilu po povzetju vam bo poštni uslužbenec dodatno zaračunal strošek transakcije prevzetega denarja (podobno kot vam to zaračuna banka ali pošta pri plačilu položnic). Transakcijski strošek znaša 0,96 EUR do zneska za plačilo 96 EUR, nad tem zneskom pa 1% (za primer: če bo vaš znesek za plačilo 115 EUR, bo transakcijski strošek 1,15 EUR)

!!!V primeru manjšega  izdelka do teže 500g, vam bo naročilo poslano v obloženi kuverti z nakaznico (priporočeno pismo). Pri plačilu po povzetju, vam bo poštni uslužbenec dodatno zaračunal strošek transakcije prejetega denarja.

Po PREDRAČUNU
Kupec naročene unikatne izdelke plača po predračunu na račun prodajalca. Podatki o naročilu in plačilu bodo kupcu ob zaključku naročila poslani na njegov elektronski naslov. Kupec pri plačilu uporabi univerzalni plačilni nalog (UPN), katerega je potrebno pravilno izpolniti preko spletne banke (Klik, Abanet,…) ali neposredno na banki ali pošti. Rok plačila je pet (5) delovnih dni. V primeru, da prodajalec v roku petih (5) delovnih dni od oddaje naročila ne prejme plačila, bo kupcu poslal opomnik za plačilo, če prodajalec plačila še vedno ne bo prejel, bo naročilo kupca s strani prodajalca preklicano.


4. POGOJI DOSTAVE, ROK DOSTAVE in STROŠKI POŠILJANJA

POŠILJANJE po pošti
Po prejemu plačila na TRR prodajalca, bo naročilo poslano priporočeno s Pošto Slovenije, najkasneje v treh (3) delovnih dneh. Če je nakazilo na računu prodajalca vidno do 14. ure, bo šel paket na pošto še isti dan, razen v primeru, da to ni mogoče. Takrat gre na pošto naslednji dan oz. najkasneje v roku treh (3) delovnih dni. Ko je paket oddan na pošto, kupec prejme še e-mail o zaključku naročila in v njem, pod opombami, številko za sledenje paketa. Poleg zneska nakupa, dodamo tudi strošek dostave. V primeru, da je znesek nakupa nad 80,00 EUR, stroška dostave ne dodamo. Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev - običajno en do dva delovna dneva po oddaji naročila. Usluge dostave nam opravlja Pošta Slovenije.

Stroški dostave na področju Slovenije: (celoten cenik Pošte Slovenije si lahko ogledate tukaj)

- Priporočeno pismo (v obloženi kuverti) do 500g - 1,85 EUR (cena brez ddv)
- Paketna dostava do 2 kg - 3,73 EUR (cena brez ddv)
- Paketna dostava od 2 - 5 kg - 4,45 EUR (cena brez ddv)
- Paketna dostava od 5 - 10 kg - 6,54 EUR (cena brez ddv)


5. POSTOPEK NAKUPA, ČASOVNA VELJAVNOST PONUDBE, POGOJI ZA ODSTOP

POSTOPEK celotnega nakupa
>> Izbira izdelkov
–    Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »V košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden.Če želi lahko zaključi nakup z klikom gumba »Na blagajno« ali pa klikne gumb »Nadaljuj z nakupom«.

>> Košarica
–    Ko kupec izbere vse želene izdelke, stisne na gumb »Košarica«, ki je v zgornjem desnem kotu spletne strani.
–    Če kateri izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na sliko koša za smeti, ki je prikazan na desni strani zraven cene.
–    Kupec se v tem koraku odloči za nakup  in klikne na gumb »Nakup«.

>> Zaključi nakup
–    Kupec izpolni Obrazec z osebnimi podatki, naslovom, načinom pošiljanja  ter izbere način plačila (plačilo po predračunu, plačilo s plačilom ob prevzemu).
–    Pred zaključkom nakupa mora kupec prebrati, se strinjati in sprejeti Splošne pogoje sodelovanja.
–    S klikom na »Naročilo z obveznostjo plačila« se kupec strinja z vnesenimi podatki in izbranimi unikatnimi izdelki.
–    Ko kupec potrdi naročilo (S klikom na gumb »Zaključi nakup«), sprememba naročila preko spletne strani ni več možna.

>> Po oddaji naročila
–    Nekaj minut po oddaji naročila kupec prejme po e-mailu sporočilo, da je bilo njegovo naročilo uspešno oddano. V tem e-mailu so tudi vsi podatki o oddanem naročilu in podatki za plačilo. Če se to ne zgodi mora kupec preveriti ali je šel e-mail mogoče pod vsiljeno pošto, promocije ali pa se je kupec zatipkal pri osebnih podatkih. V tem primeru naj kupec pošlje prodajalcu sporočilo na e-mail kodreteja@gmail.com in mu bo pomagal.
–    Po oddaji naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku ene ure. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.
–   Rok za plačilo naročenih unikatnih izdelkov je tri (3) delovne dni. Ko prodajalec prejme plačilo za naročene izdelke, jih pripravi za pošiljanje in pošlje h kupcu.
–   Vsem kupljenim izdelkom prodajalec priloži tudi original račun.
–   Če bo nakazilo na računu prodajalca vidno do 14. ure, gre običajno na pošto še isti dan, razen v primeru, ko to ni mogoče. Takrat gre na pošto naslednji dan oz. najkasneje v roku treh (3) delovnih dni.
–   Ko je naročilo oddano na pošto ali osebno prevzeto, bo kupec na e-mail prejel sporočilo o zaključku naročila, kjer bo pod opombami zapisana številka za sledenje paketa (če je pošiljanje po pošti).
–    Ob oddaji naročila je tako sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem, katera je trajno shranjena pri prodajalcu. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu pošlje e-mail na njegov elektronski naslov.

Časovna veljavnost ponudbe
Preklic naročila
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo uspešno oddano. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo brez posledic, tako da na prejet e-mail, v katerem so vsi podatki o naročilu, odgovori – Prosim za preklic naročila.

Pogoji za odstop od pogodbe
Reklamacija
Če so izdelki, ki jih je kupec prejel napačni ali poškodovani, je kupec dolžan v osmih (8) dneh od opravljenega nakupa (datum je zapisan na računu) to sporočiti na elektronski naslov kodreteja@gmail.com in jih vrniti prodajalcu. Prodajalec jih zamenja z drugimi izdelki na zalogi iz spletne trgovine v enaki vrednosti ali pa kupcu izda vrednostni bon, ki ga lahko v roku enega leta uporabi pri novem naročilu v spletni trgovini www.tejka.si.

Napačne ali poškodovane izdelke mora kupec poslati roku v štirinajstih (14) dneh od opravljenega nakupa (datum je zapisan na računu) v originalni embalaži (obvezno v škatlici, v kateri je izdelek prejel) s priporočeno pošiljko na naslov: Teja Kodre, Branik 159, 5295 Branik.

Priporočeni pošiljki mora kupec obvezno priložiti kopijo računa, ter natančen opis poškodbe oz. napake na artiklu. Če prodajalec ugotovi, da je neuporabnost artikla oz. poškodba posledica kupčevega nepravilnega ravnanja, mu prodajalec reklamacije ne bo upošteval. Reklamirano blago kupec pošlje priporočeno v originalni embalaži, na lastne stroške. Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejema.

V primeru, da je do kupca prispel paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

Odstop od nakupa in vračilo izdelkov
Če kupec s prejetimi izdelki ni zadovoljen ali bi rad odstopil od nakupa, je potrebno prodajalca v roku štirinajstih (14) dni od opravljenega nakupa (datum, je zapisan na računu) o tem obvestiti pisno ali preko e-pošte na kodreteja@gmail.com brez da bi mu bilo potrebno navesti razlog za odstop.

Vsi izdelki morajo biti v štirinajstih (14) dneh od opravljenega nakupa (datum, je zapisan na računu) poslani s priporočeno pošiljko in ustrezno zaščiteni (obvezno v originalni embalaži) na naslov: Teja Kodre, Branik 159, 5295 Branik.> Pošiljk z odkupnino prodajalec NE sprejema.

Poslanim izdelkom je OBVEZNO potrebno priložiti kopijo računa in številko TRR računa, saj je vračilo denarja možno izključno na TRR račun kupca.

Skladno s splošnimi pogoji poslovanja morajo biti vrnjeni izdelki:
–    nerabljeni (noben od izdelkov ne sme biti nošen),
–    nepoškodovani,
–    v nespremenjeni količini (vrniti je potrebno celotno naročilo, tudi darilo, če ga je kupec prejel poleg prejetih izdelkov)
–   ter v originalni in nepoškodovani embalaži, vključno z vsemi deklaracijami , ki ne smejo biti odstranjeni z izdelkov.

Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Če je kupec prodajalcu v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago vrnil v zakonskem roku in v skladu s splošnimi pogoji, mu prodajalec vrne denar za že plačane izdelke (razen za stroške pošiljanja), najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejetja vrnjenega blaga, izključno na transakcijski račun kupca.

Stroški, ki bremenijo kupca v zvezi z odstopom od naročila, je strošek poštnine pri vračilu izdelkov, ter strošek pakiranja in poštnine, ko mu je bil paket poslan, zato se kupcu od končnega zneska nakupa odšteje  strošek pošiljanja (2 eur), ki je ob tem nastal.

Od končnega zneska nakupa bo odštet tudi strošek pošiljanja, ki znaša 2 eur (poštnina, kuverta, nalepke,..).

6. AVTORSKE PRAVICE

Spletna stran, vsi podatki na njej, slike izdelkov, ki prikazani na strani, so last NEovintage by tejka.si, (razen tistih, kjer je naveden drugačen vir) in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah, zato jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip sta v lasti Neovintage by tejka.si.


7. VARNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Vsi osebni podatki so varovani v skladu z ZVOP-1 in se bodo uporabljali izključno za pošiljanje računov. Osebni podatki ne bodo predani ali posredovani tretji osebi.

O  registriranih uporabnikih in kupcih zbiramo več vrst osebnih podatkov:

- podatki o identiteti: ime, priimek, elektronski naslov in geslo, ki je šifrirano in znano le uporabniku. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Vaš račun.

- kontaktni podatki: naslovi za dostavo, naslov za izdajo računa in telefonska številka. Te podatke lahko vidite in urejate preko menuja Vaš račun.

- podatki o nakupih in plačilih: hranimo vse podatke o vaših naročilih in plačilih, vključno s podatki o stornacijah, vrnitvah naročil

Dostop do vaših podatkov ima samo Teja Kodre. Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti.


8. REŠEVANJE SPOROV IN PRITOŽBE

Kot prodajalec vam zagotavljam, da si bom v vsakršnem primeru pritožbe oz. spora prizadevala, da bom vsakršno prejeto pritožbo na e-mail kodreteja@gmail.com obravnavala zaupno ter jo skušala rešiti v najkrajšem možnem času. Prav tako si bom prizadevala, da bi nastali spor reševali sporazumno, saj se zavedam da ob sproženem potrošniškem sporu pri pristojnem sodišču za vse udeležene nastanejo nesorazmerni sodni stroški v razmerju s tržno vrednostjo kupljenega izdelka in zato si želim, da ste kot kupci mojih izdelkov pripravljeni, da poiščemo skupne rešitve in se dogovorimo za rešitev, ki bo za obe strani najugodnejša.


9. POMOČ IN INFORMACIJE

Za vse dodatne informacije in vprašanja lahko me pokličete vsak delavnik med 12:00 in 17:00 uro, na telefonsko številko 040 739 230n z veseljem vam bom pomagala. Kadarkoli pa mi lahko pošljete e-mail na kodreteja@gmail.comi in odgovorila vam bom v najkrajšem možnem času, običajno v roku 24-ih ur.

Pogoji poslovanja veljajo od 1.4.2018 do preklica.